voor 17:00 besteld? volgende dag in huis! + gratis bezorging vanaf 75,-* + bezorging in heel Europa + voor thuisklussers & ondernemers

Close
(0) items
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.
Kies je categorie..
    Filters
    Instellingen
    Zoek

    Verzenden & retourneren

    VERZENDKOSTEN

    De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw bestelling, normaliter rekenen wij €6,95 incl. BTW voor het verzenden van uw bestelling. Dit geldt voor pakket zendingen met formaat van maximaal 175x75x58cm en een maximum gewicht van 31,5kg. Plaatst u een bestelling van €75,- of meer, die verzonden kan worden als pakketje, dan is de verzending gratis! Op bouwsales.nl zijn ook grotere artikelen te vinden, zoals ladders, de meerprijs van de verzendkosten voor dergelijke artikelen worden doorberekend bij het afrekenen. 

    Een overzicht van de verzendkosten voor verzending naar Nederland (prijzen inclusief BTW):

      Orderwaarde kleiner dan €75,- Orderwaarde groter dan €75,-
    Pakketje  €                                            6,95  €                                                -  
    Lengtegoederen 2 tot 6 meter  €                                          13,43  €                                            6,48
    Lengtegoederen vanaf 6 meter  €                                          60,92  €                                         53,97
    Blokpallets  €                                          60,92  €                                         53,97

     

    Brievenbuspakketjes

    Het is ook mogelijk om te kiezen voor verzending met een brievenbuspakketje.

    Op Luxesierbeslag.nl is een brievenbuspakketje alleen beschikbaar voor orders kleiner dan €30,-. 

      Orderwaarde kleiner dan €15,- Orderwaarde tussen €15,- en €30,-
    Brievenbuspakketje  €                                            3,50  GRATIS
         

     

    AFHALEN

    Het afhalen van bestellingen is gratis en kan op dit moment op onderstaand adres:

    • Witte Paal 32, 1742 NL, Schagen (De Jong & Roos BV)

    Zodra je een bestelling gaat afrekenen kan je kiezen voor de optie afhalen, daar kies je gelijk het adres waar je de bestelling af wilt halen. Om je bestelling af te halen hoef je alleen maar de bevestiging van het plaatsen van de order te laten zien. Deze bevestiging ontvang je in de mail direct nadat je een bestelling hebt geplaatst. Als de artikelen uit de bestelling op de afhaallocatie op voorraad zijn is het mogelijk om de bestelling direct op te halen.

     

    RUILEN EN RETOURNEREN

    Wanneer u een product wilt retourneren dan vragen wij u het volgende te doen:

    • U meldt bij onze klantenservice dat u een product wilt retourneren.
    • U kunt hier uw retourformulier downloaden. Dit formulier moet u altijd bijvoegen bij uw retourzending. Retouren waarbij het formulier ontbreekt, hebben een langere verwerkingstijd.
    • Na ontvangst van uw zending, stuurt onze klantenservice u een ontvangstbevestiging per e-mail.
    • Afhankelijk van uw wens zullen wij het artikel omruilen of het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw rekening.

    KOSTEN

    Wanneer u een product retour stuurt betaalt u zelf de verzendkosten. Wanneer Luxesierbeslag.nl u een verkeerd product heeft gestuurd, of wanneer Luxesierbeslag.nl op een andere manier een fout heeft gemaakt dan zijn de verzendkosten voor Luxesierbeslag.nl. U dient uw retourpakket altijd te frankeren, ook wanneer u zelf geen blaam treft aan uw retourzending. 

    Nadat wij uw retourpakket hebben ontvangen en gecontroleerd op compleetheid, zullen wij de kosten voor het retourneren binnen 14 werkdagen vergoeden. 

    Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij Luxesierbeslag.nl aankomen dan bent u, als afzender van het pakket, aansprakelijk. Zorgt u er alstublieft voor dat u het pakket met Handtekening voor Ontvangst (HVA) aan ons retour stuurt. Wij hopen hiermee de mogelijke (onnodige) discussie tussen Luxesierbeslag.nl, u als klant en post te voorkomen.

    UITZONDERINGEN / BEDENKTIJD

    Een aantal producten kunt u niet ruilen of retourneren:

    • Producten die overeenkomstig uw wensen/specificaties zijn aangepast of verzaagd. (bijv. lengtes trapstrip of aluminium profielen)
    • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
    • Audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de zegeling is verbroken
    • Artikelen waarvan de verzegeling verbroken is of artikelen die geïnstalleerd of geregistreerd zijn
    • Geopende verbruiksartikelen (zoals bijvoorbeeld beschermfolie en reinigingsvloeistof)
    • Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen
    • Producten die beschadigd of incompleet zijn

    Wanneer u zeker wilt weten of u een product kunt ruilen,
    neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@luxesierbeslag.nl.